ru |uk

Вартість послуг доступу до мережі Iнтернет

 

Домашній пакет без урахування трафіку. (Для багатоповерхових будинків), Заявлена швидкість пакета - максимальна не гарантована.
 

БЕЗЛІМІТНИЙ 1Г

350 ГРН/МІСЯЦЬ*

  • Оренда порту15 грн/місяць***
  • Швидкість до 1Гбіт/сек.

ДОБА 50М

3 ГРН/ДОБА**

  • Оренда порту15 грн/місяць***
  • Швидкість 50 Мбіт/сек.

БЕЗЛІМІТНИЙ 100М

110 ГРН/МІСЯЦЬ

  • Оренда порту15 грн/місяць***
  • Швидкість100 Мбіт/сек.
У вартість пакету входить доступ до мережі INTERNET. Абонплата за пакет знімається раз на місяць 1-го числа авансом за місяць, що наступив. Якщо протягом повного календарного місяця абонент не користувався послугами інтернет, то знімається лише плата за оренду порту.

 

*- Надається не за всіма адресами мережі. Можливість підключення цього пакета можна уточнити у підтримці. Вайбер підтримки 0503161039.

**- Пакет без урахування трафіку, з оплатою подобово. Абонплата за доступ до мережі знімається подобово, на наступний день після якого був трафік.

***- Вартість оренди порту входить у вартість пакету

Офісний пакет без урахування трафіку, з синхронною швидкістю передачі даних.
 

ОФІС 1Г

650 ГРН/МІСЯЦЬ

  • Оренда порту 15 грн/місяць*
  • Швидкість до 1 Гбіт/сек.

ОФІС 100М

340 ГРН/МІСЯЦЬ

  • Оренда порту 15 грн/місяць*
  • Швидкість100 Мбіт/сек.
У вартість пакету входить доступ до мережі INTERNET. Абонплата за пакет знімається раз на місяць 1-го числа авансом за місяць, що наступив.

Підключення по акції безкоштовно

здійснюється протягом 1-2 днів, при такому типі підключення – потрібне внесення авансу в розмірі 150 грн. на особовий рахунок, який буде витрачатися на оплату за послуги мережі, абонент не є власником кабелю, і використання його для перепідключення до інших операторів неможливо. *

IP Адреса

Оренда зовнішньої IP адреси (підтримка зовнішньої IP адреси) - 25грн./місяць

Зміна тарифного пакету

В особистому кабінеті можливо безкоштовно запланувати зміну тарифного пакету з початку нового місяця. Так само можлива миттєва зміна. У разі миттєвої зміни пакету більшої вартості на пакет меншої вартості, послуга платна - 15грн.

SMS інформування

У разі зміни балансу Вашого особового рахунку, система висилає на ваш мобільний телефон смс повідомлення.

Оплата послуг

Оплатити послуги можливо через автомати самообслуговування, Приват24, і в касах Приватбанку без комісії.

Зміна MAC-адреси

У разі необхідності встановлення нового обладнання, зміна MAC-адреси здійснюється самостійно в особистому кабінеті.

Замороження - тимчасове призупинення послуг

Призупинення та відновлення користування послугами мережі безкоштовно. Під час призупинення користування послугами, оплачується тільки плата за оренду порту.

Інтернет в кредит

У разі, якщо ви не встигли вчасно оплатити послуги, ми можемо вам надати безкоштовний кредит на поточний місяць.

Обладнання

Для підключення до нашої мережі підійде будь-який роутер, що підтримує з'єднання по протоколу PPPoE. Але ми рекомендуємо використовувати професійне та якісне обладнання Mikrotik

Загальні положення

Мережа домашнього інтернету Стіконет, служить для забезпечення доступу абонентів мережі до інформаційних ресурсів Інтернет.
Цей документ є публічною офертою СПД ФО Крючков А.Л. (Мережа домашнього інтернету Стіконет), що надалі іменується Стіконет, і містить всі суттєві умови надання послуг (ст. 663, 641 і глава 63 ЦК України).
Відповідно до п.2 ст. 642 ЦК України у разі прийняття викладених нижче умов і оплати послуг, юридична або фізична особа, яка цим приймає цю оферту і зареєстрована в системі білінгу Стіконет - стає Абонентом мережі.
Абонент - є кінцевим користувачем мережі і не має права на надання послуг мережі Стіконет третім особам, якщо це не визначено іншими угодами з СПД ФО Крючков А.Л.
Недотримання цих Правил Абонентом може спричинити відключення Абонента від окремих ресурсів, або тимчасової відмови від надання послуг мережі без попередження.
Всі платежі від Абонентів приймаються в національній валюті України як по перерахунку на рахунок СПД Крючков А.Л., так і через автомати самообслуговування, готівкові платежі не приймаються.
Стіконет не несе відповідальність за якість роботи ліній зв'язку, наданих іншими організаціями.

Стіконет має право припинити надання послуг Абоненту в таких випадках:

  •  Абонент поширює інформацію, що ображає честь та гідність інших Абонентів;
  •  Абонент поширює в мережі матеріали рекламного або комерційного змісту з порушенням встановлених правил розповсюдження рекламної та комерційної інформації;
  • Абонент порушує авторські права на інформацію, надану в мережі;
  • Абонент навмисно завдав шкоди іншим особам, а також вчиняв дії, спрямовані на заподіяння такої шкоди;
  • Абонент втручається в дії інших Абонентів або обслуговуючого персоналу (несанкціонований доступ до комп'ютерів або інформаційних джерел). Або вчиняє дії, відповідальність за які карається згідно ст.361-363 КК України, а також порушує будь-яку іншу статтю КК України;
  • Абонент поширює інформацію порнографічного характеру, передбачену ст.301 КК України;
  • У разі якщо ОР Абонента протягом 5-ти місяців знаходиться в стані «Блокований», то Абонент вважається відключеним, ОР Абонента видаляється, IP адреса і порт підключення звільняються. Для відновлення надання послуг, необхідно буде оплатити послуги з підключення до мережі Стіконет згідно з чинним Прейскурантом.

Абонент зобов'язаний регулярно звертатися до веб-сервера мережі Стіконетwww.stikonet.od.ua, де публікуються офіційні повідомлення мережі, пов'язані з обслуговуванням абонентів, також необхідно регулярно перевіряти свою поштову скриньку в мережі Стіконет.

Ці Правила є обов'язковими для виконання Абонентом і не підлягають зміні з боку абонента. У разі незгоди з цими Правилами користувач мережі не може вважатися Абонентом Стіконет і в наданні послуг йому буде відмовлено.